Νο1

Εκπαιδευτικό

Κέντρο!

Συντονίζουμε και υλοποιούμε τα περισσότερα Ευρωπαϊκά προγράμματα με άμεση χρηματοδότηση από τις Βρυξέλλες.

Το ιδιωτικό ΙΕΚ EUROTraining είναι μέλος του εκπαιδευτικού οργανισμού EUROTraining AE, ο οποίος δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της επαγγελματικής κατάρτισης από το 2000. Το EUROTraining διακρίνεται ως το 1ο Εκπαιδευτικό Κέντρο στο σύνολο των Ελληνικών ΙΕΚ και ΚΔΒΜ, που συντονίζει και υλοποιεί τα περισσότερα Ευρωπαϊκά προγράμματα με άμεση χρηματοδότηση από τις Βρυξέλλες. Στα προγράμματα αυτά συμμετέχουν μερικά από τα πιο γνωστά Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, όπως τα: Coventry University University, Politecnico di Milano, Universitat Pompeu Fabra  και άλλα. Το Νοέμβριο του 2014, ο όμιλος EUROTraining ως συντονιστής εταίρος ενός σχήματος 12 Ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών οργανισμών και φορέων πιστοποίησης, ανακηρύσσεται 1ο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στις Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων.

Το έργο My Farm αποσκοπεί στην προώθηση της πολυλειτουργικότητας στη γεωργία και ευθυγραμμίζεται με βασικές ευρωπαϊκές στρατηγικές, όπως η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία και η Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ). Αναγνωρίζει ότι η γεωργία μπορεί να εξυπηρετεί πολλαπλές κοινωνικές και περιβαλλοντικές λειτουργίες πέραν της παραγωγής τροφίμων, συμπεριλαμβανομένης της αγροτικής ανάπτυξης, της διαχείρισης του τοπίου και της προστασίας του περιβάλλοντος.
Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός επαγγελματικού προσώπου, του Τεχνικού Πολυλειτουργικότητας.


Διάρκεια έργου: 1/2/2024-31/1/2027

 

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

 

My Farm project aims to promote multifunctionality in agriculture and aligns with key European strategies such as the European Green Deal and the Common Agricultural Policy (CAP). It recognizes that agriculture can serve multiple social and environmental functions beyond food production, including rural development, landscape management, and environmental protection.
Our goal is the development of the Multifunctionality Technician Professional Figure.


Timeframe: 1/2/2024-31/1/2027

 

For More Information Click Here

 

Στον απόηχο του Covid-19, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η καινοτομία έχουν αναδειχθεί σε βασικές δυνάμεις που οδηγούν σε βιώσιμη ανάκαμψη, ιδίως στην περιοχή της Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής (ΛΑΚ). Αναγνωρίζοντας τη μετασχηματιστική δύναμη των ψηφιακών τεχνολογιών για την ενίσχυση της γεωργικής παραγωγικότητας και τη διασφάλιση δίκαιης αποζημίωσης για τους επαγγελματίες του πράσινου τομέα, το DigiBuild δεσμεύεται να αξιοποιήσει αυτό το δυναμικό για την προώθηση ενός πιο βιώσιμου και χωρίς αποκλεισμούς οικονομικού τοπίου.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

In the wake of Covid-19, digital transformation and innovation have emerged as key forces driving sustainable recovery, particularly in the Latin American and Caribbean (LAC) region. Recognizing the transformative power of digital technologies to boost agricultural productivity and ensure fair compensation for green sector practitioners, DigiBuild is committed to harnessing this potential to promote a more sustainable and inclusive economic landscape.

 

For More Information Click Here

Οι τρέχουσες προκλήσεις σε διεθνές επίπεδο, όπως η κλιματική αλλαγή, η περιβαλλοντική υποβάθμιση, η αύξηση των  ποσοστά ανεργίας, έχουν δείξει την επείγουσα ανάγκη να υιοθετήσουμε πιο βιώσιμες προσεγγίσεις στις  τρόπο ζωής και τα παραγωγικά συστήματα. Ωστόσο, μια πραγματική μετάβαση σε μια κουλτούρα βιωσιμότητας μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο εάν  οι άνθρωποι εφοδιάζονται με τις κατάλληλες δεξιότητες και ενθαρρύνονται να επινοήσουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες  πρωτοβουλίες.

Στο πλαίσιο αυτό, το project Ecoprise σκοπεύει να προωθήσει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο και ένα σύνολο δεξιοτήτων για μια νέα επαγγελματικό σχήμα, τον Ecoprise Designer, ικανό να συμβάλει στην τοπική αναγεννητική ανάπτυξη, να προωθήσει μια αρμονική συνύπαρξη μεταξύ της ανθρώπινης ζωής και της φύσης.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ!

Current challenges at the international level, such as climate change, environmental degradation, rising unemployment rates, have shown the urgent need to adopt more sustainable approaches to lifestyles and production systems. However, a real transition to a culture of sustainability can only take place if people are equipped with the right skills and encouraged to come up with innovative business ideas and initiatives.

In this context, the Ecoprise project intends to promote a new business model and a set of skills for a new professional scheme, the Ecoprise Designer, capable of contributing to local regenerative development, to promote a harmonious coexistence between human life and nature.

For more information click here!

 

Στόχος του SMERALD είναι να ενισχύσει την ικανότητα των ευρωπαϊκών ΜΜΕ να συμμετέχουν ενεργά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ευρώπης και να αξιοποιήσουν πλήρως το δυναμικό της αγοράς που προκύπτει από την κατάλληλη ευαισθητοποίηση και τις εφαρμογές των ικανοτήτων ψηφιακών δεδομένων. Συγκεκριμένα, θέλει να ευαισθητοποιήσει τα στελέχη των ΜΜΕ σχετικά με το εν λόγω δυναμικό και να αναπτύξει τις ικανότητες των εργαζομένων των ΜΜΕ σε ψηφιακά δεδομένα, ώστε να τις εφαρμόζουν σωστά στο πλαίσιο των επιχειρήσεών τους.

Χρονική Πέριοδος: 01/11/2023 - 31/10/2025

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

 

SMERALD aims to raise the capacity of European SMEs to be an active part of Europe’s digital transformation and to fully exploit the market potential given by a proper awareness and applications of digital data competences. Specifically, it wants to raise SMEs’ managers’ awareness on such potential and develop SMEs’ employee’s digital data competences to properly apply them in their business contexts. Also, VET educators will act as facilitators of digital data competence development in SMEs.

In addition, SMERALD recognizes the importance of developing the skills of Vocational Education and Training (VET) educators. The aim is to equip them with the necessary tools to effectively facilitate digital data competences within SMEs.

A distinctive feature of SMERALD's approach is its emphasis on the seamless transferability of knowledge and practices across various business and educational environments. Through these efforts, SMERALD envisions making a significant impact on the digital proficiency and innovation capabilities of SMEs and their workforce.

Partnership: Consiglio Nazionale Delle Ricerche – Italy, Blended Learning Institutions Cooperative- Germany , Dataninja Societa a Responsabilita Limitata Semplificata – Italy, Smart Revolution Srl – Italy , Catro - Bulgaria, Eurotraining Educational Organization – Greece

Timeframe: 01/11/2023 - 31/10/2025

For More Information Click Here

 

 

 

Το έργο PROChef στοχεύει να ενδυναμώσει τους επαγγελματίες της κουζίνας ώστε να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την αλλαγή πρωτεϊνών, να αναβαθμίσει την εκπαίδευση των εκπαιδευτών με προηγμένους εκπαιδευτικούς πόρους και να ενσωματώσει το θέμα της αλλαγής πρωτεϊνών στα υπάρχοντα προγράμματα σπουδών για να έχει διαρκή αντίκτυπο. Το έργο προωθεί την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, τη δημόσια υγεία και την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών μέσω της υιοθέτησης πρακτικών μετατόπισης της πρωτεΐνης. Τα βασικά σημεία του έργου περιλαμβάνουν τη διεξαγωγή αναλύσεων SWOT και εκτιμήσεων αναγκών (WP2), την ανάπτυξη και βελτιστοποίηση καινοτόμου μαθησιακού υλικού (WP3) και τη δημιουργία ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών οδηγών και εργαστηρίων για εκπαιδευτές (WP4)

Δείτε περισσότερα ΕΔΩ

The PROChef project aims to empower kitchen professionals to effectively implement a protein shift, elevate trainer education with advanced learning resources, and integrate the protein shift topic into existing curricula for a lasting impact. The project promotes environmental sustainability, public health, and consumer awareness through the adoption of protein shift practices. Key project highlights include conducting SWOT analyses and needs assessments (WP2), developing and optimizing innovative learning materials (WP3), and creating comprehensive training guides and workshops for trainers (WP4)

Check more HERE

 

Το έργο Erasmus +, VETRINE, αποσκοπεί στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της παραγωγής ενδυμάτων μέσω εξειδικευμένων ενοτήτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΚ).
Οι στόχοι του έργου περιλαμβάνουν τον εντοπισμό των αναγκών της αγοράς εργασίας, την ανάπτυξη νέων ευκαιριών μάθησης για τους μελλοντικούς σχεδιαστές για την εφαρμογή πράσινων πρωτοβουλιών, την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ της εκπαίδευσης και της αγοράς εργασίας, την προσφορά πρακτικών επιχειρηματικών εμπειριών, την προώθηση ευρωπαϊκών επιχειρηματικών αντιλήψεων, την αξιοποίηση πόρων ΤΠΕ μέσω της εφαρμογής "FashPass" και την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών και των ενδιαφερόμενων φορέων μέσω διαδικτυακών σεμιναρίων και εκδηλώσεων.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

 

The Erasmus + project, VETRINE, aims to reduce the environmental impact of apparel production through specialized vocational education and training (VET) modules.
The project's objectives include identifying labor market needs, developing new learning opportunities for future designers to implement green initiatives, fostering collaboration between education and the labor market, offering practical entrepreneurial experiences, promoting European entrepreneurial concepts, utilizing ICT resources through the "FashPass application," and raising awareness among consumers and stakeholders via webinars and events.

For More Information Click Here

Οι πρωταρχικοί στόχοι της πρωτοβουλίας μας επικεντρώνονται στην επαγγελματική ανάπτυξη του προσωπικού της επαγγελματικής εκπαίδευσης, που περιλαμβάνει τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο και τους εκπαιδευτές. Επιπλέον, στοχεύουμε στην καθιέρωση βασικών ικανοτήτων στην κοινωνική επιχειρηματικότητα, διευρύνοντας έτσι το πεδίο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ώστε να συμπεριλάβει αυτές τις ζωτικής σημασίας δεξιότητες.

Μέσω αυτών των προσπαθειών, επιδιώκουμε να βελτιώσουμε την ποιότητα και τη συνάφεια της επαγγελματικής εκπαίδευσης, προετοιμάζοντας τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο και τους εκπαιδευόμενους για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις του εργατικού δυναμικού.

Για περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

 

The primary objectives of our initiative focus on the professional development of vocational education staff, including both teachers and trainers. In addition, we aim to establish core competencies in social entrepreneurship, thus broadening the scope of vocational education and training to include these vital skills.

Through these efforts, we seek to improve the quality and relevance of vocational education and training, preparing both educators and trainees for the evolving demands of the workforce.

For More Information Click Here

Το έργο ADDUPT - Addressing skills mismatching in the green sector through digital upskilling of VET - αποσκοπεί στην ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) και του πράσινου τομέα μέσω ενός προγράμματος ανάπτυξης ικανοτήτων, το οποίο περιλαμβάνει εργαστήρια, ψηφιακούς πόρους και άλλες μαθησιακές δραστηριότητες και υλικό με στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση των δεξιοτήτων, των γνώσεων, των πόρων και των ικανοτήτων των οργανισμών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

The ADDUPT project - Addressing skills mismatching in the green sector through digital upskilling of VET - aims to strengthen the link between VET and the green sector through a capacity building programme, including workshops, digital resources and other learning activities and materials to develop and enhance the skills, knowledge, resources and competences of VET organisations.

 

For More Information Click Here  

 

 

 

Το έργο everGREEN προσβλέπει στην εισαγωγή καινοτόμων πρακτικών που θα προετοιμάσουν τις κοινότητες της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένων των ηγετών, του προσωπικού και των μαθητών, ώστε να εκκινήσει η διαδικασία δημιουργίας πιο «πράσινων» χώρων εργασίας και να επιτρέψουν αλλαγές συμπεριφοράς και νοοτροπίας, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The everGREEN project aims to introduce innovative practices that will prepare vocational education and training communities, including leaders, staff and students, to initiate the process of creating greener workplaces and enable behavioural and attitudinal changes, both on a professional and personal level.

For More Information Click Here

Το έργο TANGO αποσκοπεί στο να συμβάλλει στην ανάπτυξη περιφερειακών οικοσυστημάτων, ικανών να παρέχουν άμεσα πολύτιμες εισροές στην οικονομία, ενσωματώνοντας τη μάθηση που βασίζεται στην εργασία, τη συμμετοχή δημοσίων φορέων, (περιφερειακά/τοπικά υπουργεία/υπηρεσίες), πάροχων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, ιδιωτικών φορέων (ενώσεις γεωργών, συλλογείς/επιχειρήσεις/ενώσεις ανακύκλωσης κ.λπ.) και κοινωνικών φορέων (ΜΚΟ κ.λπ.). Βασικό στοιχείο του έργου αποτελεί η σχεδίαση, η εφαρμογή και η επικύρωση αγροτικών ημερίδων, στις οποίες θα δοθεί η δυνατότητα εκπαίδευσης αγροτών, και άλλων ενδιαφερόμενων φορέων, υπό το συντονισμό ορισμένων από τα σημαντικότερα πανεπιστήμια της Μεσογειακής Ευρώπης.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The TANGO project aims to contribute to the development of regional ecosystems, capable of directly providing valuable inputs to the economy, by integrating work-based learning, the participation of public actors (regional/local ministries/agencies), vocational education and training providers, private actors (farmers' associations, collectors/businesses/recycling associations, etc.) and social actors (NGOs, etc.). A key element of the project is the design, implementation and validation of agricultural workshops, which will provide training for farmers, and other stakeholders, under the coordination of some of the most important universities in Mediterranean Europe.

 

For More Information Click Here

Tο έργο GROOVE στοχεύει στην ανάπτυξη της ικανότητας των παρόχων/εκπαιδευτών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) να ψηφιοποιούν και να εκσυγχρονίζουν τις πρακτικές τους αλλά και να αναπτύσσουν τις δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού των ενηλίκων με χαμηλή ειδίκευση. Έτσι γίνεται μια προσπάθεια να καλυφθεί το κενό μεταξύ της ζήτησης και της προσφοράς ενός ψηφιακά ικανού εργατικού δυναμικού, μέσω της προσαρμογής του τομέα της ΕΕΚ ώστε να γίνει πιο ανθεκτικός στις ταχείες τεχνολογικές αλλαγές και στις αλλαγές της αγοράς εργασίας.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

My Farm project aims to promote multifunctionality in agriculture and aligns with key European strategies such as the European Green Deal and the Common Agricultural Policy     (CAP). It recognizes that agriculture can serve multiple social and environmental functions beyond food production, including rural development, landscape management, and         environmental protection.
Our goal is the development of the Multifunctionality Technician Professional Figure.
Timeframe: 1/2/2024-31/1/2027

For more information click here

Το έργο VET-ECOoking αποσκοπεί στη δημιουργία μια εκπαιδευτικής ενότητας για τη «Βιώσιμη Μαγειρική» για σπουδαστές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) στον τομέα της μαγειρικής, σε μια προσπάθεια προώθησης μιας βιώσιμης γαστρονομίας υψηλής ποιότητας αλλά και ευαισθητοποίησης του κοινού για τη σημασία της καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής. Έτσι προωθείται η αύξηση της προβολής της ΕΕΚ στον τομέα της γαστρονομίας και χρησιμοποιείται η μαγειρική ως αφετηρία για την ευαισθητοποίησης ως προς τους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The VET-ECOoking project is designed to create a training module on "Sustainable Cooking" for VET students in the field of cooking, in an effort to promote high quality sustainable gastronomy and to raise public awareness on the importance of fighting climate change. This will increase the visibility of VET in the field of gastronomy and use cooking as a starting point for raising awareness of the Sustainable Development Goals (SDGs).

For more information click here

Το έργο DISCOVER αποσκοπεί στην ενίσχυση της ικανότητας των τυνησιακών κέντρων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν μια στρατηγική ψηφιακής μάθησης μέσω μιας προσέγγισης με πολλούς ενδιαφερόμενους. Το έργο θα διευκολύνει τη μεταφορά γνώσεων και τη μάθηση μεταξύ εταίρων από την Κύπρο, την Ελλάδα και την Τυνησία, συνδέοντας ερευνητικά κέντρα (CARDET, UNIC), μεγάλα κέντρα κατάρτισης (Eurotraining) και ιδρύματα ΕΕΚ (CFA Bizerte, CFA Menzel Bourguiba, CSFAG Ariana) με, εμπορικά επιμελητήρια, ΜΚΟ και άλλα κέντρα ΕΕΚ.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

 

Διάρκεια Έργου:

01.12.2023 – 30.11.2025

 

DISCOVER project aims to enhance the capacity of Tunisian VET centres to develop and implement a digital learning strategy through a multistakeholder approach. The project will facilitate knowledge transfer and peer learning among partners from Cyprus, Greece, and Tunisia, connecting research centres (CARDET, UNIC), major training centres (Eurotraining), and VET institutions (CFA Bizerte, CFA Menzel Bourguiba, CSFAG Ariana) with Ministries of Education and Employment, Chambers of Commerce, NGOs, and other VET centres.

For more information click here

 

Timeframe:

01.12.2023 – 30.11.2025

Το έργο RestART απευθύνεται σε επαγγελματίες και παρόχους επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στον πολιτιστικό και δημιουργικό τομέα. Κύριοι στόχοι του είναι να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες των επαγγελματιών και να εξοπλίσει τους αντίστοιχους παρόχους ΕΕΚ με ολοκληρωμένα εργαλεία και κατευθυντήριες γραμμές για την αποτελεσματική χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη την αξιολόγηση και την επικύρωση των ικανοτήτων. Το έργο αυτό αποσκοπεί στην ενίσχυση της ικανότητας των εν λόγω παρόχων να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The RestART project targets professionals and VET providers within the cultural and creative sector. Its main objectives are to enhance the digital skills of professionals and to equip their respective VET providers with comprehensive tools and guidelines for the effective use of digital technologies in education, taking into account the assessment and validation of competences. This project aims to boost these providers' capacity to meet labor market needs.

For More Information Click Here

Το έργο PROSPER αποτελεί στρατηγική σύμπραξη για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας νέας εκπαιδευτικής προσέγγισης, προσαρμοσμένης στις ανάγκες των εξ αποστάσεως μάνατζερ μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ). Έτσι, ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μάνατζερ ευρωπαϊκών ΜΜΕ για αποτελεσματική διαχείριση των υπαλλήλων τους που εργάζονται εξ αποστάσεως/υβριδικά, εξισορροπώντας την ψηφιακή παραγωγικότητα με την ευημερία και την ένταξη.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The PROSPER project is a strategic partnership aiming to design, develop and implement a new training approach tailored to the needs of remote managers of small and medium-sized enterprises (SMEs). It thus responds to the needs of European SME managers to effectively manage their remote/hybrid employees, balancing digital productivity with well-being and inclusion.

For more information click here

Το έργο New Jedi στοχεύει στην προώθηση της διάδοσης μιας ολιστικής προσέγγισης για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του τομέα της διανομής τροφίμων. Αυτό θα γίνει εφικτό μέσω της δημιουργίας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος σχεδιασμένου για τις ανάγκες των επαγγελματιών του τομέα, το οποίο επικεντρώνεται στη δημιουργία της φιγούρα του εμπειρογνώμονα διανομής τροφίμων.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The New Jedi project aims to promote a holistic approach to reducing the environmental impact of the food distribution sector. This will be achieved through the creation of a training programme designed for the needs of professionals in the sector, which focuses on creating the figure of the food distribution expert.

For more information click here

Το πρόγραμμα e-WBL@HoME στοχεύει στην εφαρμογή πρακτικών ψηφιακής μετάβασης όσον αφορά ευκαιρίες εκπαίδευσης μέσω εργασίας, όπως η πρακτική άσκηση, που προσφέρουν στους φοιτητές τη δυνατότητα να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία και να αναπτύξουν το επαγγελματικό τους δίκτυο. Το πρόγραμμα επιδιώκει να αυξήσει τις ψηφιακές δεξιότητες όλων των ενδιαφερόμενων με σκοπό τη συμμετοχή τους σε εξ’ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης μέσω εργασίας σε Γερμανία, Ελλάδα και Ιταλία με καινοτόμες δράσεις σύμφωνα με τα νεωτεριστικά πανευρωπαϊκά πρότυπα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

 

The e-WBL@HoME programme aims to implement digital transition practices in terms of work-based learning opportunities, such as internships, which offer students the opportunity to gain work experience and develop their professional network. The project seeks to increase the digital skills of all stakeholders to participate in distance learning work-based training programmes in Germany, Greece and Italy through innovative actions in line with innovative pan-European standards.

For More Information Click Here

Το έργο BENEFY αποσκοπεί στη μείωση της ενεργειακής εξάρτησης της ΕΕ και των εκπομπών CO2, στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Επικεντρώνεται στην ευαισθητοποίηση και την ενσωμάτωση της ενεργειακής απόδοσης στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Οι στόχοι περιλαμβάνουν την ανάπτυξη δεξιοτήτων ενεργειακής απόδοσης, τη δημιουργία καινοτόμων OERs, τη δημιουργία μιας μαθησιακής πλατφόρμας, την προώθηση καινοτόμων διδακτικών μεθοδολογιών και τη διατήρηση ενός αποθετηρίου πόρων.

Διάρκεια έργου: 01/01/2022 – 30/04/2024

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ

 

The BENEFY project aims to contribute to reducing the European Union's energy dependence and CO2 emissions in the atmosphere, improve air quality and increase the competitiveness of companies.The BENEFY project consortium is challenged to develop a variety of resources to promote not only awareness, but also to be able to create habits and that energy efficiency is always at the decision-making level.

Timeframe: 01/01/2022 – 30/04/2024

For More Information Click Here.

 

Το πρόγραμμα B-ECO στοχεύει στη παροχή κατάρτισης στον τομέα της πράσινης επιχειρηματικότητας εφαρμόζοντας καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές στην Πορτογαλία, την Ιταλία, την Ελλάδα, την Κύπρο, την Πολωνία, και την Σλοβενία. Κύριες ομάδες στόχοι του προγράμματος είναι επιχειρηματίες, μελλοντικοί επιχειρηματίες, ιδρυτές start-up εταιριών, άνεργοι και εκπαιδευτές. Το πρόγραμμα επιδιώκει να δημιουργήσει μια καινοτόμα μεθοδολογία υιοθετώντας την πράσινη προσέγγιση που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται θέματα σχετικά με την επιχειρηματικότητα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The B-ECO project aims to provide training in the field of green entrepreneurship by applying innovative training practices in Portugal, Italy, Greece, Cyprus, Cyprus, Poland, and Slovenia. The main target groups of the project are entrepreneurs, future entrepreneurs, start-up founders, unemployed people and trainers. The project seeks to create an innovative methodology by adopting the green approach that will change the way entrepreneurship-related topics are taught.

For More Information Click Here

Το έργο DigiVET, στοχεύει στην αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης που προκύπτουν από την ψηφιακή εποχή και επιδεινώνονται από την πανδημία COVID-19. Πρωταρχικός στόχος του είναι να ενισχύσει τις ψηφιακές ικανότητες των εκπαιδευτών ΕΕΚ, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύσσουν καινοτόμους μαθησιακούς πόρους που ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις εξελισσόμενες ανάγκες των εκπαιδευομένων στο σημερινό εκπαιδευτικό περιβάλλον, διασφαλίζοντας έτσι ότι η επαγγελματική τους ανάπτυξη παραμένει ισχυρή και ανταποκρίνεται στις τρέχουσες απαιτήσεις.

Χρονική Περίοδος: 01/04/2021 - 30.09.2023

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

The DigiVET project, aims to address significant challenges in the VET sector resulting from the digital age and worsened by the COVID-19 pandemic. Its primary objective is to enhance the digital competences of VET trainers, empowering them to develop innovative learning resources that effectively meet the evolving needs of learners in today's educational environment, thereby ensuring their professional development remains robust and responsive to current demands.


Timeframe: 01/04/2021 - 30.09.2023

For more information click here

Ο γενικός στόχος του έργου SWAP είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη ικανοτήτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και να υποστηρίξει την κατάρτιση που απευθύνεται στην ευάλωτη ομάδα των άτυπων επαγγελματιών που ασχολούνται με τη διαχείριση αποβλήτων. Υπό αυτή την έννοια, το έργο έχει ως στόχο τη βελτίωση της επιχειρηματικότητας καθώς και της απασχολησιμότητας των αποφοίτων των ΑΕΙ της Νοτιοανατολικής Ασίας στον τομέα της βιώσιμης διαχείρισης στερεών αποβλήτων, μέσω της στενής συνεργασίας μεταξύ των φορέων του τετραπλού έλικα. Χάρη σε αυτή την ολιστική προσέγγιση, το έργο SWAP θα ανοίξει το δρόμο για την υποστήριξη των σχετικών πολιτικών, παρέχοντας υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προϊόντα και εργαλεία.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The general aim of the SWAP project is to contribute to capacity building in higher education and to support training aimed at the vulnerable group of informal waste management professionals. In this sense, the project aims to improve the entrepreneurship as well as the employability of graduates of Southeast Asian HEIs in the field of sustainable solid waste management through close cooperation between the actors in the quadrilateral loop. Thanks to this holistic approach, the SWAP project will pave the way for supporting relevant policies by providing high quality educational products and tools.

For More Information Click Here

 

Για το έργο MYSEA 5 χώρες της Ευρωμεσογειακής περιοχής (Ιταλία, Ελλάδα, Λίβανος, Ιορδανία, Τυνησία) ενώνουν τις δυνάμεις τους με απώτερο στόχο την αύξηση της απασχολησιμότητας 1000 νέων, γυναικών και NEETs στον Πρωτογενή Τομέα της οικονομίας, και ειδικότερα στον τομέα της αγροδιατροφής και της διαχείρισης αποβλήτων. Οι πρακτικές που ακολουθούν συνίστανται στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων με κύρια θεματική τους δύο προαναφερόμενους τομείς, και στην στήριξη της διακυβέρνησης σε τοπικό επίπεδο καθώς και στην προώθηση της συνεργασίας τομεακών δεξιοτήτων των οικονομικών φορέων και των φορέων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ώστε να προσαρμόσουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα στις ανάγκες το κάθε τομέα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

For the MYSEA project, 5 countries of the Euro-Mediterranean region (Italy, Greece, Lebanon, Jordan, Tunisia, Greece) are joining forces with the ultimate goal of increasing the employability of 1000 young people, women and NEETs in the Primary Sector of the economy, especially in the agri-food and waste management sector. The practices followed consist of developing training programmes focusing on the two sectors mentioned above, and supporting governance at the local level, as well as promoting sectoral skills cooperation between economic and vocational education and training institutions to tailor training programmes to the needs of each sector.

For More Information Click Here

 

Το έργο MoreThanAJob προσεγγίζει το ζήτημα της ανεργίας στην Ευρωμεσογειακή περιοχή υπό το πρίσμα της χρηματοπιστωτικής κρίσης, των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών, και των πολιτικών αναταράξεων των τελευταίων ετών. Στον πυρήνα της αντιμετώπισης των προκλήσεων, το MoreThanAJob τοποθετεί τους φορείς της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (ΚΑΛΟ), οι οποίοι δύνανται να μετατρέψουν αυτές τις προκλήσεις σε ευκαιρίες. Το έργο προωθεί ένα πλαίσιο βέλτιστων πρακτικών που αφορά την ένταξη των ανέργων (συμπεριλαμβανομένων των προσφύγων και των ατόμων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα) στο σύστημα εργασίας και εκπαίδευσης.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The MoreThanAJob project approaches the issue of unemployment in the Euro-Mediterranean region in the light of the financial crisis, migration and refugee flows, and the political turmoil of recent years. At the core of addressing the challenges, MoreThanAJob places Social and Solidarity Economy (SSE) actors at the heart of the response, who can turn these challenges into opportunities. The project promotes a framework of best practices concerning the integration of unemployed people (including refugees and people with low educational qualifications) into the labour and education system.

For More Information Click Here

Το πρόγραμμα MyID στοχεύει στην αντιμετώπιση έμφυλων και σεξουαλικών διακρίσεων και ανισοτήτων εντός του σχολικού περιβάλλοντος σε Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία και Ολλανδία. Στο πλαίσιο αυτό, το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αποδοχής διαφορετικότητας στα παιδιά και τη καλλιέργεια αντίστοιχου κλίματος στο σχολικό περιβάλλον, στη παροχή εκπαίδευσης και δημιουργία ενός πρακτικού βοηθητικού οδηγού για τους εκπαιδευτικούς με αντίστοιχες δραστηριότητες και παροχή συμβουλών για την ορθή προσέγγιση του θέματος, καθώς και στη πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση των γονιών σχετικά με το θέμα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The MyID project aims to address gender and sexual discrimination and inequalities in the school environment in Greece, Italy, Spain and the Netherlands. In this context, the project aims to develop diversity acceptance skills in children and foster a climate of acceptance in the school environment, to provide training and create a practical guide for teachers with relevant activities and advice on how to approach the issue, as well as to inform and raise awareness among parents on the issue.

For More Information Click Here

To Rural Canvas έχει ως στόχο να φέρει κοντά τους δύο κόσμους της Τέχνης και των Δημιουργικών Βιομηχανιών από τη μία πλευρά και των αγροτικών περιοχών στην Ευρώπη από την άλλη. Για το λόγο αποσκοπεί στην ενίσχυση της απασχολησιμότητας και των επιχειρηματικών δεξιοτήτων των καλλιτεχνών και των δημιουργικών εργαζομένων σε ένα αγροτικό πλαίσιο, καθώς και στη βελτίωση της κατανόηση της τέχνης και της δημιουργικότητας από αγροτικούς φορείς, ώστε να δημιουργηθεί και να εξασφαλιστεί ένα κοινό έδαφος συνεργασίας, να προωθηθεί η διεπιστημονικότητα και να διευκολυνθεί ως αποτέλεσμα η αγροτική ανθεκτικότητα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

Rural Canvas aims to bring together the two worlds of Art and Creative Industries on one side and Rural Europe on the other. It therefore aims to enhance the employability and entrepreneurial skills of artists and creative workers in a rural context, as well as to improve the understanding of art and creativity by rural actors in order to create and ensure a common ground for collaboration, promote interdisciplinarity, and facilitate rural resilience as a result.

For more information click here

Το έργο Pathways στοχεύει να αναπτύξει μια εργαλειοθήκη για τους επαγγελματίες της εκπαίδευσης ενηλίκων και της επαγγελματικής εκπαίδευσης που εργάζονται κυρίως με άνεργους ενήλικες χαμηλής ειδίκευσης. Η εργαλειοθήκη θα χρησιμεύσει στο να βοηθήσει αυτές τις δύο κατηγορίες επαγγελματιών να αναγνωρίσουν τις βασικές δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω άτυπων ή μη τυπικών πλαισίων μάθησης, ως μέσο για τη βελτίωση της απασχολησιμότητάς τους.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The Pathways project aims to develop a toolkit for adult education and vocational education professionals working mainly with unemployed low-skilled adults. The toolkit will serve to help these two categories of professionals to identify key skills acquired through informal or non-formal learning contexts as a means of improving their employability.

For More Information Click Here

To έργο "DEMOS" αποσκοπεί στη δημιουργία ενός νέου Μεταπτυχιακού πάνω στη Δημοκρατική Διακυβέρνηση και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, δίνοντας προσοχή στην απόκτηση πρακτικών επιχειρησιακών δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα θα καταστήσει διαθέσιμο ένα διαδραστικό και ευέλικτο πρόγραμμα ηλεκτρονικής μάθησης, προσαρμοσμένο στις ειδικές ανάγκες των χωρών εταίρων.

Επιπλέον, το έργο στοχεύει να αντιμετωπίσει την απουσία προγραμμάτων σπουδών που θα δημιουργήσουν απόφοιτους επαγγελματίες με υψηλή εξειδίκευση στη δημοκρατική κουλτούρα και τη γνώση που βασίζεται στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The "DEMOS" project aims to create a new Master's degree on Democratic Governance and Human Rights, paying attention to the acquisition of practical operational skills, while making available an interactive and flexible e-learning programme, adapted to the specific needs of the partner countries.

In addition, the project aims to address the absence of curricula that will produce graduates highly skilled in democratic culture and human rights-based knowledge.


For More Information Click Here

Το  έργο CHOICE στοχεύει στην προώθηση και τη βελτίωση της εκπαίδευσης STEM στα σχολεία μέσω του σχεδιασμού καινοτόμων Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (Open Educational Resources - OERs) που συγκεντρώνονται σε ένα MOOC (Massive Open Online Course - Μαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα). Αυτό θα αυξήσει τις επαγγελματικές ικανότητες των εκπαιδευτικών εξοπλίζοντάς τους με μια STE(A)M προσέγγιση διδασκαλίας.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The CHOICE project aims to promote and improve STEM education in schools through the design of innovative Open Educational Resources (OERs) gathered in a MOOC (Massive Open Online Course). This will increase the professional competencies of teachers by equipping them with a STE(A)M approach to teaching.

For more information click here

 

Το έργο DIGIMI χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα AMIF της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με βασικό στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης των μεταναστών μέσω αφηγηματικών τεχνικών. Σε αυτό θα συμβάλλει η συμμετοχή τοπικών κοινοτήτων σε δραστηριότητες εθελοντισμού για την παροχή υποστήριξης σε υπηκόους τρίτων χωρών σε τομείς όπως η γνώση του νέου τοπικού περιβάλλοντος, οι "τρόποι, τα ήθη και τα έθιμα" της νέας κοινωνίας, καθώς και η κατανόηση των τελευταίων μέσω ψηφιακής αφήγησης.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The DIGIMI project is funded by the European Commission's AMIF programme, with the main objective of facilitating the social integration of migrants through narrative techniques. It will contribute to this by involving local communities in voluntary activities to provide support to third country nationals in areas such as knowledge of the new local environment, the 'customs, traditions and customs' of the new society and understanding the latter through digital storytelling.

For More Information Click Here

Το Ευρωπαϊκό Έργο LearnGen αποσκοπεί στην εξάλειψη του διαχωρισμού, των διακρίσεων και του κοινωνικού αποκλεισμού των περιθωριοποιημένων εργαζομένων. Η Επιτροπή της ΕΕ ανακοίνωσε το 2017 ότι θέτει σε εφαρμογή μία στρατηγική ένταξης και αποδοχής στη διαφορετικότητα, η οποία υπερασπίζεται το δικαίωμα των εργαζομένων μεγαλύτερης ηλικίας να έχουν πρόσβαση στις ίδιες επαγγελματικές ευκαιρίες εργασίας με το νεότερο προσωπικό.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The European Project LearnGen aims to eliminate segregation, discrimination and social exclusion of marginalised workers. The EU Commission announced in 2017 that it is putting in place a strategy for inclusion and acceptance of diversity, which defends the right of older workers to have access to the same job opportunities as younger staff.

For More Information Click Here

Το έργο VETEntre στοχεύει στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτών ΕΕΚ (Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης), ώστε να αναπτύξουν τον επιχειρηματικό τρόπο σκέψης τους και να καταστήσουν την ΕΕΚ πιο ελκυστική στην Ευρώπη. Ο στόχος του έργου θα επιτευχθεί με τη δημιουργία ενός καινοτόμου σετ εργαλείων.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The VETEntre project aims to empower VET (Vocational Education and Training) trainers to develop their entrepreneurial mindset and make VET more attractive in Europe. The objective of the project will be achieved by creating an innovative set of tools.

For More Information Click Here

Το έργο VET R&D συνδυάζει την επαγγελματική εκπαίδευση, την εικονική πραγματικότητα και την Ε&Α (Έρευνα & Ανάπτυξη) και Καινοτομία. Πρώτος στόχος του έργου είναι η ανάπτυξη μιας καινοτόμου μεθόδου μάθησης στην επαγγελματική εκπαίδευση με χρήση εικονικής πραγματικότητας. Ο δεύτερος στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι η Ε&Α και η Καινοτομία διδάσκονται αποτελεσματικά στην επαγγελματική εκπαίδευση. Τα κύρια αποτελέσματα του έργου είναι ένα e-book σχετικό με την Ε&Α και Καινοτομία, και εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας που διευκολύνουν σπουδαστών ιδρυμάτων κατάρτισης.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The VET R&D project combines vocational training, virtual reality and R&D (Research & Development) and Innovation. The first objective of the project is to develop an innovative learning method in vocational education and training using virtual reality. The second objective is to ensure that R&D and Innovation are effectively taught in vocational education and training. The main outputs of the project are an e-book related to R&D and Innovation, and virtual reality applications that facilitate students of training institutions.

For More Information Click Here

Το έργο SENSES στοχεύει στην προώθηση και βελτίωση της επιχειρηματικής εκπαίδευσης στα σχολεία, σχεδιάζοντας καινοτόμα προϊόντα και μεθόδους διδασκαλίας/μάθησης. Αποστολή του SENSES είναι η καλλιέργεια των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ηλικίας 7-12 ετών, με δομημένες ικανότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, ώστε να γίνουν προσαρμοστικοί στοχαστές, συνεργατικοί λύτες προβλημάτων και κοινωνικοί καινοτόμοι.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The SENSES project aims to promote and improve entrepreneurship education in schools by designing innovative products and teaching/learning methods. The mission of SENSES is to cultivate primary school students, aged 7-12, with structured social entrepreneurship and innovation skills to become adaptive thinkers, collaborative problem solvers and social innovators.

For More Information Click Here

Στόχος του έργου "Circular Solutions: κυκλικές λύσεις για την ένταξη των προσφύγων στην Ευρώπη" είναι να βοηθήσει τους νεοαφιχθέντες πρόσφυγες και μετανάστες να ενταχθούν κοινωνικοοικονομικά στην ευρωπαϊκή κοινωνία, διδάσκοντάς τους δεξιότητες ανακύκλωσης.

Το έργο επιδιώκει επίσης να στηρίξει την επαγγελματοποίηση των προσφύγων και των μεταναστών, ιδίως των γυναικών. Στοχεύει στο να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες απασχόλησης σε κλάδους όπως η εστίαση, η μόδα και το δημιουργικό σχέδιο, βοηθώντας στη δημιουργία μιας κυκλικής οικονομίας.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The aim of the project "Circular Solutions: circular solutions for the integration of refugees in Europe" is to help newly arrived refugees and migrants to integrate socio-economically into European society by teaching them recycling skills.

The project also seeks to support the professionalisation of refugees and migrants, especially women. It aims to create new employment opportunities in sectors such as catering, fashion and creative design, helping to create a circular economy.

For More Infomation Click Here

     Το έργο MESfIA στοχεύει στην παροχή υψηλής ποιότητας μεταπτυχιακής εκπαίδευσης σε συστήματα ενεργειακού εφοδιασμού για μηχανικούς και αποφοίτους επιστημονικών τμημάτων, με στόχο να δραστηριοποιηθούν ή να απασχοληθούν σε έργα χωρών με πολλές απομονωμένες περιοχές και νησιωτικά συστήματα. Πρόκειται για μια συνεργασία μεταξύ της ΕΕ και των χωρών της ΝΑ Ασίας (συγκεκριμένα της Ταϊλάνδης, του Βιετνάμ και της Ινδονησίας) για τη βελτίωση των ικανοτήτων των μεταπτυχιακών φοιτητών στα πανεπιστήμια της ΝΑ Ασίας.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

The MESfIA project aims to provide high quality postgraduate training in energy supply systems for engineers and science graduates, with the aim of becoming active or employed in projects in countries with many isolated regions and island systems. This is a cooperation between the EU and SE Asian countries (namely Thailand, Vietnam and Indonesia) to improve the skills of postgraduate students in SE Asian universities.

For More Information Click Here

Το space4cocreate στοχεύει στη δημιουργία ενός καινοτόμου, ανοιχτού μοντέλου, καθώς και σχετικής μεθοδολογίας και εργαλείων, που θα απευθύνονται σε επαγγελματίες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Βάσει αυτών οι νέοι του κλάδου θα αναπτύξουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες, ενισχύοντας τη νεανική καινοτομία και επιχειρηματικότητα και υποστηρίζοντας τις συνέργειες μεταξύ του εκπαιδευτικού και του επιχειρηματικού τομέα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

space4cocreate aims to create an innovative, open model, as well as relevant methodology and tools, addressed to VET professionals. On this basis, young people in the sector will develop innovative business ideas, fostering youth innovation and entrepreneurship and supporting synergies between the education and business sectors.

For More Information Click Here

Στο πλαίσιο του VIRTUS αναπτύχθηκε ένα καινοτόμο, πλήρως λειτουργικό ψηφιακό κέντρο επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, το οποίο παρέχει πιστοποιημένα μαθήματα στους εξής σημαντικούς κλάδους:

1. Τουρισμός και Υπηρεσίες Φιλοξενίας,

2. Κοινωνική Επιχειρηματικότητα. Απώτερος στόχος του Έργου είναι η βελτίωση των περιφερειακών δυνατοτήτων ανάπτυξης και η αύξηση της συμμετοχής των ενηλίκων στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

Within the framework of VIRTUS, an innovative, fully functional digital vocational education and training center was developed, which provides certified courses in the following important disciplines:
1. Tourism and Hospitality Services,

2. Social Entrepreneurship.

The ultimate goal of the Project is to improve regional development potential and increase the participation of adults in vocational education and training.

For More Information Click Here

Το ComMent αναπτύχθηκε έχοντας ως βάση τη σύζευξη των τομέων της κοινοτικής παροχής υπηρεσιών ψυχικής υγείας, της εκπαίδευσης ενηλίκων και της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Αντλώντας και από τους τρεις αυτούς τομείς, το ComMent συνιστά ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των επαγγελματιών της ψυχικής υγείας, οι οποίοι επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν ως κοινωνικοί επιχειρηματίες στον χώρο της κοινοτικής παροχής υπηρεσιών ψυχικής υγείας.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

ComMent was developed based on the coupling of the sectors of community mental health services, adult education and social entrepreneurship. Drawing from all three of these areas, ComMent is an innovative training programme tailored to the needs of mental health professionals who wish to become social entrepreneurs in the field of community mental health service delivery.

For More Information Click Here

 

Το SouthZEB στοχεύει στην επιτάχυνση των αναγκαίων προϋποθέσεων για την υλοποίηση των στόχων που τέθηκαν για την αναδιατύπωση της EPBD (Οδηγία 2010/31/ΕΕ του ΕΚ και του Συμβουλίου για την Ενεργειακή Απόδοση των Κτιρίων), σχετικά με τη σχεδόν Μηδενική Ενεργειακή Κατανάλωση Κτιρίων. Το έργο φέρνει σε επαφή επαγγελματίες, φορείς λήψης αποφάσεων, εκπαιδευτικούς, και αρχές πιστοποίησης σε μια μοναδική πλατφόρμα e-learning, όπου παρέχεται πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό, εργαλεία προσομοίωσης και εξ αποστάσεως μαθήματα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

SouthZEB aims to accelerate the necessary conditions for the implementation of the targets set for the recast of the EPBD (Directive 2010/31/EU of the European Parliament and of the Council on the Energy Performance of Buildings), on the Near Zero Energy Consumption of Buildings. The project brings together practitioners, decision makers, educators, and certification authorities on a unique e-learning platform where access to training materials, simulation tools and distance learning courses is provided.

For More Information Click Here

To ArtS στοχεύει στην απάντηση μιας έντονης ανάγκης σύμπραξης μεταξύ φορέων του δημιουργικού τομέα, των κοινωνικών εταίρων και των φορέων κατάρτισης, ώστε να προσδιοριστούν οι τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις σε δεξιότητες στην αγορά εργασίας στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία και να αναπτυχθεί ένα κοινό πρόγραμμα κατάρτισης, το οποίο θα παρέχει το μείγμα των δεξιοτήτων που απαιτούνται για τη δημιουργική επιχειρηματικότητα.

Για Περισσότερες Πληροφορίες Πατήστε Εδώ.

 

ArtS aims to respond to a strong need for a partnership between creative sector actors, social partners and training providers to identify current and future skills requirements in the labour market in Greece, Italy and Spain and to develop a common training programme that will provide the skills mix needed for creative entrepreneurship.

For More Information Click Here

Το έργο GREENLAB στοχεύει στην προώθηση μιας βιώσιμης προσέγγισης στην αγορά εργασίας μέσω της συνεργασίας επιχειρήσεων και  κέντρων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΚ). Με έμφαση στην ανάπτυξη πράσινων δεξιοτήτων, θα δημιουργήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που επικεντρώνεται στη διαχείριση βιωσιμότητας και την περιβαλλοντική συμβουλευτική.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

The GREENLAB project aims to promote a sustainable approach to the labor market through cooperation between enterprises and vocational education and training (VET) centers. With a focus on green skills development, it will develop a training program focusing on sustainability management and environmental consultancy.

For more information click here

EU
Συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια
Γιατί euroTRAINING?

Η ΕUROTraining A.E διαθέτει ειδικό Τμήμα Διακρατικής Συνεργασίας, που αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση των διακρατικών δράσεων στo πλαίσιo Ευρωπαϊκών και Εθνικών προγραμμάτων και τη σύμπραξη με ποικίλους διακρατικούς εταίρους

Στα προγράμματα συμμετέχουν Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, όπως τα: Coventry University, Aachen University, Politecnico di Milano, Universitat Pompeu Fabra και άλλα.

About

Το Νοέμβριο του 2014, το EUROTraining ως συντονιστής εταίρος σχήματος 12 Ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών οργανισμών και φορέων πιστοποίησης, ανακηρύσσεται 1ο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στις Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων. Πιο συγκεκριμένα, σπουδαστές και καθηγητές του EUROTraining συντάσσουν το πρόγραμμα ArtS http://arts-project.eu, που εγκρίνεται από την Κομισιόν και προσδίδει σε περισσότερους από 1.000 εκπαιδευόμενους γνώση, δεξιότητες και πιστοποίηση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Οργανισμοί παροχής επαγγελματικής κατάρτισης
Κυβερνητικοί οργανισμοί και φορείς
Μη κυβερνητικοί οργανισμοί και φορείς
Εκπαιδευτικά και ερευνητικά ιδρύματα
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης
Κοινωνικοί εταίροι σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο
Οργανισμοί παραγωγής πολιτικών κατάρτισης “policy makers”
Φορείς και οργανισμοί χρηστών και αποδεκτών

Σύλλογοι και συνεταιρισμοί γυναικών, αγροτών, ανέργων, παλιννοστούντων, προσφύγων

Συνεργαζόμενες επιχειρήσεις