O υπάλληλος υποδοχής ή αλλιώς receptionist είναι η καρδιά του εκάστοτε ξενοδοχειακού καταλύμματος. Υποδέχεται και καλωσορίζει τον κόσμο που φτάνει στο κατάλυμμα, αλλά είναι και ο φύλακας άγγελος για την καλή και ευχάριστη διαμονή κάθε πελάτη. Παρακάτω είναι 10 από τα πιο σημαντικά καθήκοντα ενός υπαλλήλου υποδοχής. Αν είσαι καλός οικοδεσπότης, σου αρέσει να προσφέρεις και η φιλοξενία είναι ένα από τα χαρακτηριστικά σου, τότε μάλλον πρέπει να ασχοληθείς με τον τομέα του τουρισμού. Δες περισσότερα ΕΔΩ.
Ένας καλός receptionist πρέπει να μπορεί:
- Να καλωσορίζει τους πελάτες με χαμόγελο και ευγένεια.
- Να διεκπεραιώνει την άφιξη των πελατών.
- Να φροντίζει να λαμβάνει τα ορθά στοιχεία των πελατών και να τα διαχειρίζεται με ασφάλεια.
- Να διεκπεραιώνει την αναχώρηση των πελατών.
- Να διαχειρίζεται υπεύθυνα το ταμείο.
- Να διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο.
- Να ενημερώνει με υπευθυνότητα και συνέπεια το σύστημα κρατήσεων.
- Να χειρίζεται και να επιλύει τυχόν παράπονα πελατών.
- Να γνωρίζει για οποιαδήποτε εκδήλωση του ξενοδοχείου και να είναι σε θέση να δίνει πληροφορίες.
- Να διαχειρίζεται τους λογαριασμούς των πελατών του ξενοδοχείου
Έχεις αυτά τα στοιχεία; Τότε πρέπει να ρίξεις μια ματιά ΕΔΩ.