O υπάλληλος υποδοχής ή αλλιώς receptionist είναι η καρδιά του εκάστοτε ξενοδοχειακού καταλύμματος. Υποδέχεται και καλωσορίζει τον κόσμο που φτάνει στο κατάλυμμα, αλλά είναι και ο φύλακας άγγελος για την καλή και ευχάριστη διαμονή κάθε πελάτη. Παρακάτω είναι 10 από τα πιο σημαντικά καθήκοντα ενός υπαλλήλου υποδοχής. Αν είσαι καλός οικοδεσπότης, σου αρέσει να προσφέρεις και η φιλοξενία είναι ένα από τα χαρακτηριστικά σου, τότε μάλλον πρέπει να ασχοληθείς με τον τομέα του τουρισμού. Δες περισσότερα ΕΔΩ.

Ένας καλός receptionist πρέπει να μπορεί:

  • Να καλωσορίζει τους πελάτες με χαμόγελο και ευγένεια.
  • Να διεκπεραιώνει την άφιξη των πελατών.
  • Να φροντίζει να λαμβάνει τα ορθά στοιχεία των πελατών και να τα διαχειρίζεται με ασφάλεια.
  • Να διεκπεραιώνει την αναχώρηση των πελατών.
  • Να διαχειρίζεται υπεύθυνα το ταμείο.
  • Να διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο.
  • Να ενημερώνει με υπευθυνότητα και συνέπεια το σύστημα κρατήσεων.
  • Να χειρίζεται και να επιλύει τυχόν παράπονα πελατών.
  • Να γνωρίζει για οποιαδήποτε εκδήλωση του ξενοδοχείου και να είναι σε θέση να δίνει πληροφορίες.
  • Να διαχειρίζεται τους λογαριασμούς των πελατών του ξενοδοχείουreceptionist

Έχεις αυτά τα στοιχεία; Τότε πρέπει να ρίξεις μια ματιά ΕΔΩ.